Beställa?

Vill du ha hjälp att "pigga upp" ett gammalt föremål? Köpa något från Bloggen? Gå till webbutiken, där hittar du mer info!

tisdag 1 januari 2013

Varför?

Varför skapa en blogg? Vet inte, har funderat över det länge...och bästa sättet att få reda på om det var en bra idé är ju att prova! Så, här är alltså min Blogg (mitt i vimlet av tusentals andra!) - välkommen hit! Tiden får utvisa om det var en bra idé eller ej...

Projekt: Just nu pågår det förvandling av små möbler med små lådor - här är en ikea-moppe-byrå som fått ny kostym! Presenttips till släktforskare kanske!?

4 kommentarer:

  1. Kul att du har börjat med en blogg Annika och jag kan tänka mig att den kommer att bli inspirerande precis som den har börjat med att vara!
    Full av ideér som du alltid är och pysslig med flinka fingrar som får ideérna att bli verklighet, det är du det!

    Lycka till fortsatt och Gott Nytt År önskar jag dig, min vän! Du, byrån är suverän söt och en utmärkt present eller kanske något att unna sig själv...

    Kraaamar
    Gunnel

    SvaraRadera
  2. Du, nu la jag ut din blogg på min facebook logg och tipsade där också om din beautique... Jättefint och så typiskt dig! Tittar på utsmyckningen du har gjort fönstren i grannens affär och tycker att det är så fint, vilken utsikt du har gett mig i jul!
    Kram igen
    Gunnel

    SvaraRadera
  3. Grattis syrran! Du är kreativ som få och gör jättefina grejer. Lycka till med bloggen och allt annat!
    Kram
    Marianne

    SvaraRadera
  4. Grattis, grattis! Kul att följa dina äventyr och alla idéer. Var har du dem alla, kanske i byrålådan? Fniss....
    Ann-Mari

    SvaraRadera